Keuze voor uw CRM strategie

Want create site? With Free visual composer you can do it easy.

Dat CRM geen ICT project meer is, is u bekend. Het is een strategisch onderwerp in menige directiekamer vanwege de structurele invloed op de continuïteit van de organisatie. De keuzes die op directieniveau als het gaat om klanten, markten en serviceverlening worden gemaakt, moeten terugkomen in uw CRM activiteiten. En moeten daarom leidend zijn binnen uw CRM project.

Soms komen we de situatie tegen dat de directie niet of onvoldoende ingeschakeld is als het gaat om CRM. CRM wordt dan ingegeven door een operationele uitdaging (denk maar eens aan de jaarlijkse kerstkaartenactie, een evenement wat wordt georganiseerd of een marketing campagne die wordt uitgevoerd). En het hebben van een drijfveer om op operationeel vlak voordelen te behalen, is uiteraard uitstekend. En ook goed voor de gebruikersacceptatie, want de gebruikers voelen dit voordeel meteen in hun dagelijkse werkzaamheden.

In de artikelen CRM is een Boardroom Issue en The CEO’s agenda on Strategic Customers leest u meer over de vraag waarom CRM een strategisch onderwerp is.

Wilt u er zeker van zijn dat uw CRM investering voldoende geborgd is binnen de directie, of bent u onderdeel van de directie en zoekt u ondersteuning, verdere uitdieping en meer gedetailleerde inzichten in de strategische keuzes die u rondom uw CRM investering kunt maken, dan is een CRM management workshop een goede stap.

De CRM Management Workshop geeft u op korte termijn antwoord op de vragen als:

  • Op welke manier ondersteunt mijn CRM investering de continuïteit van onze organisatie?
  • Welke CRM strategie kiezen we en wat betekent dat voor onze organisatie?
  • Hoe kunnen we de voortgang van de CRM investering monitoren en wat is onze rol  hierbij?
  • Hoe zorgen we dat de rest van de organisatie begrijpt welke impact de gekozen CRM strategie heeft op de dagelijkse gang van zaken?
  • Welke stappen moeten we nemen om  de CRM strategie te realiseren?

Deze CRM Management Workshop bestaat uit een voorbereidend gesprek, het voorbereiden en uitvoeren van de workshop zelf en het beschrijven van de resultaten van de workshop in een beknopt rapport. Dit rapport kunt u dan weer gebruiken als basis voor vervolgactiviteiten of als input voor uw CRM project

 

  
Wilt u binnen uw organisatie het onderwerp CRM op de juiste manier inzetten en borgen?
Of wilt u uw visie op uw klanten, markt en service verlening toetsen aan een expert om daarna uw CRM investering om te zetten in resultaat? Of wilt u een goede basis leggen voor uw CRM project van komend jaar door het inzetten van de CRM management workshop?

Neem dan contact met ons op via 050 309 69 95 of info@crmexcellence.nl. U kunt ook uw gegevens achter laten, dan nemen wij contact met u op.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.