Loyale klanten krijgen en houden

Want create site? With Free visual composer you can do it easy.

Veel organisaties vinden het moeilijk om succesvolle, bestuurbare commerciële inspanningen te realiseren en hierbij de verkoop- en marketinginspanningen goed op elkaar te laten aansluiten. De koper heeft de touwtjes in handen en laat zich niet meer door mooie marketingacties verleiden. Hij moet er daadwerkelijk van overtuigd zijn dat er voldoende waarde aan hem en/of zijn organisatie wordt toegevoegd. Het belang van aansluiten bij het koopproces van de klant is duidelijk en betekent vaak een interne omslag in de commerciële aanpak.

CRM excellence  heeft een aanpak ontwikkeld om deze succesvolle integratie te realiseren en daarmee het commerciële resultaat te verbeteren en te borgen binnen de organisatie.

In het Whitepaper Campagnemanagement & Social Media worden de aanpak en de effecten beschreven van het toepassen van een verkoopgerichte marketing aanpak binnen uw organisatie. Een aanpak waarmee met duidelijke stappen, meetbare resultaten worden bereikt. En waarin marketing- en verkoopinspanningen echt op elkaar zijn afgestemd en waarde toevoegen aan uw klanten en uw organisatie.

Bent u er van overtuigd dat een dergelijke aanpak noodzakelijk is om uw commerciële slagkracht te versterken? Dan kunt u onze expertise en ervaring inzetten om een snelle start te maken door het laten uitvoeren van de Quickscan Commerciële CRM Processen. Deze geeft u op korte termijn antwoord op de vragen als:

  • Hoe laat ik sales en marketing beter samenwerken?
  • Hoe kan ik CRM integreren met een campagnematige marketingaanpak?
  • Hoe krijg ik meer inzicht in de aansturing van de commerciële activiteiten?
  • Hoe zorg ik dat mijn klanten tevreden blijven?

Deze analyse bestaat uit een initiële analyse (vragenlijst), aangevuld met een persoonlijk gesprek, een korte inventarisatie van  2-3 aandachtspunten binnen de organisatie en een afrondend gesprek met aanbevelingen/ globaal Plan van Aanpak/vertaling naar uw CRM omgeving (indien van toepassing).

Dit resultaat kunt u ook gebruiken als start voor uw CRM project en wordt uitgevoerd door één van onze ervaren CRM ondernemers die kan terugvallen op hands-on ervaring als ondernemer. Op basis van de uitkomsten beschikt u over waardevolle handvatten om de juiste vervolgstappen te definiëren en uw (commerciële) organisatie naar een volgend niveau te brengen.

Wilt u weten waar de winst voor uw organisatie zit als het gaat om uw commerciële CRM processen? Neem dan contact met ons op via 050 309 69 95 of info@crmexcellence.nl. U kunt ook uw gegevens achter laten zodat wij contact met u op kunnen nemen.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.